Tisdag 7 Juli

Idag har jag vart nere i affären med mamma och Mia, jag köpte nya foppatofflet, dem är GULA oxh jättefina :)
Sen när jag kom hem så städade jag mitt rum, damsög och grejer, duktig är jag!
Jag har även lagat pannkakor, kastat upp dem i luften när jag vände dem. Skall ha de som lunch imorgon på jobbet.
Mamma och Mia fick försig att dem skulle äta smörgåstårta och chokladtårta idag, så ja det skall vi göra. Men eftersom jag inte äter onyttigheter på 3 månader så köpte jag vindruvor, nyttigt av mig.

Nu lägger jag upp ett album på facebook från när vi badade på vikbolandet (:


bada.

Later

Kommentarer
Postat av: markus engström

med vi, menar du då att du räknar in dig själv med dem som badade? (:

2009-07-07 @ 23:38:38
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0