Timotheos första brev.

Såhär står det i 1 Tim 4:8-9
Kroppsövningar är nyttiga på sitt sätt, men gudsfruktan är nyttig på alla sätt,
med sitt löfte om liv både i denna tiden och den kommande.
Detta är ett ord att lita på och värt att ta till sig.

Jasmine tänker.
- YES, jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte tränar, jag kan göra det i himlen istället.

i 1Tim 4:12 står det såhär.
 
Låt ingen se ner på dig för att du är ung,
utan var en förebild för de troende i allt du säger och gör,
i kärlek, tro och renhet.

Tyckte fall i jall jag var bra sagt!

Later



Kommentarer
Postat av: markus engström

bra grejer!

2009-07-18 @ 00:08:30
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0