sjuuuuk

Idag är jag sjuk, min hals gör ont och jag har verkligen ont i hela kroppen.
Det är inte jätte rockigt. Jag var helt död idag på jobbet och Robin tyckte jag skulle gå hem men jag kunnde inte med.
Han sa gå hem och ta dina karensdagar idag så får du betalt imorgon när du stannar hemma, men jag kunde verkligen inte med. Känndes inte snällt med tanke på att det var endast två timmar kvar på arbetsdagen då.
Idag lärde jag mig disken, jag har egentligen inget problem med att diska men idag kunde jag spy på det, fy va tråkigt det var. Tur att Lotta jobbade, hon är alltid lika rolig.
Imorgon skall Robin och Emma lära mig köket, fatta va kul det hade vart. Men om jag mår som jag gör nu så tänker jag inte sätta min fot i köket, det är inte värt det. Jag har nästan aldrig mått så dåligt som jag gjorde idag.
Nu skall jag sova, krya på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0