saknar.

Nu har jag suttit och läst massa blogg inlägg i cissis blogg från tiden på bibleskolan.
Ojj vilka goa skratt jag har fått mig, va roligt vi hade.
Men jag oj vad jag saknar bibielskolan. Kanske speciellt sista tiden.
Då kännde vi varandra väldigt bra och vi hängde alltid på villans balkong, det var tider det!
Jag saknar alla aftonböner vi hade tillsammans, alla interngrejer vi hade för oss.
Till och med Lars-Åkes förlånga lektioner. Jag saknar att kunna fråga Fredrik saker och alltid får massa kloka svar.
Jag saknar att bara kunna gå in till Anny på kvällarna och sitta och tjöta en stund innan vi skulle sova.
Ja jag saknar bibelskolan, skåne och allt som var runt om kring.
Helt klart BÄSTA året i mitt liv.
Och jag får inte ens träffa er på PULS. Detsugerhårtsombaraden!

Later

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag saknar också bibelskolan! Det var verkligen ett underbart år..

2009-07-15 @ 22:50:06
URL: http://amandama.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja, jag saknar det så mycket så det gör ont!! Visst suger det att jobba under puls?! Fast jag ska inte klaga, hinner nog vara med på söndagen :P

2009-07-16 @ 21:09:54
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0