Jasmine, hissar och hon dissar.

Jasmine dissar

1 REGN!
nu får det vara nog på detta kassa väder, det är faktiskt sommar så ge hit solen.
2. FET MAT!
Man känner sig aldrig så äcklig och mätt som när man har klämt i sig en pizza exempelvis.
Nej uscj fy va äckligt det är med fet mat, bortsätt från det så blir hyn helt sabbad och utan att man vill det så ploppar dem små röda finnarna upp och så tar det evigheter tills dem försvinner.
Nej, fet mat är ingen höjdare men ändå lyckas man äta det gång på gång!

3 ONT I HALSEN.
Det finns nästan inget som är så jobbigt som att ha ont i halsen.
Det gör ont precis hela tiden och man är helt tjock i halsen.
Sen kommer det alltid när man verkligen inte vill ha det, inte för man vill ha det någon någon men ALLTID när man verkligen inte vill ha det. exempelvis som när man skall jobba hela veckan. Eller när man skall resa bort.


Jasmine hissar


1. STARNDHEMEMS BIBEL- OCH LÄRJUNGASKOLA 08/09
Helt klart det bästa jag gjort och jag har aldrig mått så bra som jag gjorde på bibelskolan.
Plus att min klass var den BÄSTA i världen, utan er hade det inte vart häflten så bra.
Jag saknar bibelskolan och min klass varje dag!

jag saknar oss.

2. IKEA
ojoj va mycket bra saker man hittar där inne, massa bra flytta hemifrån saker.
Precis som man behöver när man börjar bli vuxen. :)


3. ATT HA ETT JOBB!
Ja hur jobbigt det än må vara att gå upp klockan 5 på morgonen så hissar jag jobbet!
Jag är glad att jag har ett jobb och att det är ett jobb jag trivs på.
Eftersom det är svårt att få jobb nu förtiden så är jag extra glad att jag har ett jobb att gå till.
Hiss för JOBB!

Later.

Kommentarer
Postat av: markus engström

har du inte med ungdomsledare eller falketorp på hissa-listan?

2009-07-13 @ 22:07:01
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0