en dag på jobbet.

Idag har jag jobbat, galet jobbigt att ta sig upp imorse jag ville bara ligga kvar klockan 5 när klockan ringde. Emma gick upp när vi skulle gå till bussen, jag gick visserligen inte upp när klockan ringde kl 5 men gick upp tjugo i 6.
Var i alla fall trevligt att fira Rasmus igår.

På  jobbet idag så  blev jag så förbannad på hon jag jobbade med i kallskänken att jag sa till henne att jag inte orkade höra på hennes tjat och gick där ifrån.
Jag tröttnade efter fem minuter när hon stått och sagt vad jag tänkte, fast hon inte hade någonaning. Igår packade jag upp arlavarorna och hon gick och kollade så jag hade ställt det "äldsta" först, vilket jag hade gjort för jag kan packa upp varor. Asså jag får panik på henne så galet respektlöst och vi skall jobba som ett team i köket det går inte när hon är där, Hela köket ogillar henne. Hon har fått inprencip alla att börja gråta genom att hela tiden säga till dem att de gör fel, för det är det ända hon gör, berättar att alla gör fel. Men hon själv gör allt rätt! SKÖNT att hon har semester nu.

Idag har jag renat MAAAAASSA jordgubbar, så galet segt och enformigt. Men vad gör man inte för de sjuka patienterna.
det sjukaste är att vi köpte jordgubbar från nått företag som vi inte brukar göra men dem har belgiska jordgubbar som nr 1 dem säljer nu fast det är säsong på svenska jordgubbar. Så korkat och löjligt!

Jordgubbar

Imorgon åker jag till Grebbestad med Emma, Johanna, Emelie, Hanna och Malin.
Vi skall sova i tält, haha mm skönt. Men det blir nog kul hoppas på bättre väder än det som erbjuds utanför fönstret nu.
Jag vill alltså ha SOOOOOL och inte ösregn.


Grebbestad.

Nu skall jag fortsätta packa och sen skall jag hoppa rätt ner i sägen och sova för jag är jättetrött!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0