En dag i göteborg.

Jag är dööööööd i mina fötter, usch!
Har vart i bäckebol med mamma och pappa, det blev typ bara massa bygg grejer att kolla på, pappa gör om här hemma. Han skall lägga lister till golvet vi har lagt, han skall bygga en hylla till gaderoben så vi kan få plats med lite förvaring. Vi har också kollat på kakel som vi vill ha i hallen och i köket, fast jag tycker vi skall göra om badrumet, och det skall vi med göra men först hallen och köket. Jag flyttar ju snart så jag lär ju inte vara hemma när dem gör om badrumet.
Men jag hade ju hoppats på att vi skulle vara inne på ikea lite mer än vi var, men jag och mamma bestämde att bara hon och jag skall åka dit om typ 2 veckor när jag inte jobbar så mkt och så skall hon och jag kolla på det VI vill och inte pappa vill, haha.


Mamma och pappa kollar på kakel

Jag.

Mamma

Jag.. haha jag ser typ tjock ut i ansiktet.. :P

converse, bästa valet idag trotts att jag är trött i fötterna.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0