tjänna

Hej.
Idag har jag och Markus vart på Vikbolandsskolan, trevligt som vanligt.
Jag har den senaste tiden läst en del bloggar och har kommit fram till att det finns en del helt otroligt dåliga bloggar.
Och en del B-bloggar som tror att deras bloggar är lika stora som de stösta bloggarna.
Och har frågestund och tävlingar fast ingen kommenterar. haha ganska kul fakitskt.
Jag är glad att min blogg är så liten som den är med endast 15 läsare för då behöver jag inte bry mig så mycket. haha. Plus att jag kan skriva mina åsikter utan att hela Sverige vet vad jag tycker sen, mycket bra!

Innebandy ikväll då och det skall bli riktigt najs, nu blir det tacco för det är jag sugen på.

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, en liten och mysig blogg är bäst!

2009-12-03 @ 22:40:11
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0