Snösnösnösnö

Det är galet mycket snö ute och jag gillar det.
Nu märks det att jag flyttat till Norrland, haha.
Tog med mig kameran när jag skulle till ica som jag bor granne med och tog lite kort i snön.
Det är väldigt mysigt när det är snö ute och jag vill åka pulka.
Hoppas inte Affe kommer hem så sent idag så vi kan göra en snögubbe, det hade vart mys.
Nu kommer snöbilder från Vikbolandet, mys<3


Snö på min trappa...

Min trappa och min dörr...

Mina snöiga varma vinterskor...

mina goa peru-vantar. jag myser...

Jag gillar snööööö fast bara runt jul och nyår sen gillar jag den inte mer.
Nu skall jag laga Filles speciall rätt, undra om den smakar lika bra som när han gör den.

Kör försiktigt här på vikbolandet körde typ 5 stycken i diket igår som jag vet om... Dem kan inte köra bil i norrland. haha skojja, vad vet jag om det liksom, som inte ens har körkort själv.
Ikväll har 9:orna vinterbal, vilket underbart väder dem kommer ha.

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oj, vad mycket snö!! Kan du inte skicka ner lite till Lund? :)

2009-12-16 @ 18:10:42
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kom hit så ska du få se på norrland :)

2009-12-17 @ 14:29:15
URL: http://camillalundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0