zebra.

Nu är jag hemma från kungälv har vart hemma en bra stund nu.
Det var mysigt att fika och kolla mellandagsrean med Sof.
Det spelar ingen roll hur länge vi vart ifrån varandra det känns ändå alltid som vi aldrig vart ifrån varandra när vi väl träffas. Konstaterade att vi sorgligt nog ändast träffas en gång om året och nu blir det ännu sällare när hon flyttar till USA. Men om jag vågar kommer jag och hälsar på.
Vi kollade ju mellandags rean och jag fatar ju från att köpa kläder och skor, men jag gav mig själv ett undantag och det var mellandagsrean och det var ju tur, hittade en fin tröj/jacka typ. Och faktiskt så var det ett bra köp och inget onödgt köpt. Jag köpte också ett par sjukt snygga zebraglasögon.
Så känns bra!
Mitt fika fick jag dock betala två gånger, haha.
För han i cafét hade inga papper i sin kortskrivare, så jag fick göra om allt och snällt betala min fika två gånger. Men han var väldigt trevlig så jag går in imorgon och säger att jag betalade min fika två gånger och visar mitt kvitto så får jag nog pengar tillbaka.
Nu sitter jag här och äter ett päron och dricker kaffe, mys.

 


Jag gillar mina nya glajjor!

ZebraLater

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Dom har Louise också :D

2009-12-26 @ 17:57:47
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0