Mys med Sof

Hej alla glada!
Vad händer idag?
Själv skall jag in till Kungälv och mysfika med Sofia.
Hon är en vän som jag hängt ihop med sedan dagis men nu för tiden träffas vi inte så mycket.
Kan beror på att vi bor på två olka ställen i Sverige och i slutet av Januari åker hon till USA och skall jobba som aupir i ett år så nu kommer vi att träffas än mindre. Hade jag inte vart så flygrädd så hade jag nog åkt och hälsat på henne.
Självklart är jag inte hemma när hon skall ha hejdå fest för sina vänner så jag missar det också.
Så detta är sista gången jag träffar henne på ett helt år, känns skit faktiskt.
Idag skall jag verkligen njuta av vår tid tillsammans.
Nu måste jag dricka upp mitt kaffe borsta tänderna och sedan dra.

Glid i Frid kära vänner.


Världens bästa SOFIA

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0