Hejhållatjennagodag!

Hej och gomorron.
Idag var jag uppe med tuppen, eller inte kanske men klockan kvart i 10 var jag uppe.
Kims flickvän kommer hit idag så det skall bli kul att träffa henne.
Idag vet jag inte riktigt vad jag skall göra, funderar på att ta en promenad, men blir nog inte så.
Har kommit fram till att jag inte tål hårfärgs medel, för jag är helt röd i hårbotten och det kliar som en gnu.

Idag skall jag nog sätta mig och jobba på det jag skall göra på seminariet på Åhus på nyår.
Det skall bli riktigt kul, men samtidigt så har dem flesta hört detta så många gånger så jag måste verkligen göra det intressant så det inte bara blir upprepning utan också något de kan få med sig. Be gärna för mig och för att det skall gå bra.

Har även fått mycket info om konfalägret i sommar och jag ser verkligen framemot sommarn, det skall bli riktigt kul!

Hörs sen!

Later

Kommentarer
Postat av: Betty

Vem är Kims flickvän? Nu blir man ju nyfiken :-)

2009-12-21 @ 13:32:35
URL: http://bettysven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0