HAHAHAHAHAHAHAHA

Idag har jag bytt kläder ett antal gånger, det blir så när Jasmine blir utteråkad och har för lite att göra på dagarna.
Så då kommer ytliga Jasmine fram. Hon som lockar håret och byter kläder 3 miljoner gånger om dagen. (inget illa menat till dem som gör detta dagligen, men det känns inte riktigt som mig)

Men snart är det i alla fall tonårs, så detta blir kvällens outfit.


 

Okej för att vara sådär riktigt ytlig så det är löjligt.
Linne: JC
Kofta: Zara
Byxor: Diesel, men vet inte vart dem är ifrån.
Skor: Converse, USA.
Sjal: Peppers.

haha det är ju löjligt, nej nu får det vara slut på detta ytliga inlägg.
Hoppas ni fattar hur kul jag har, jag sitter här och garvar åt mig själv för att jag tycker jag är så otroligt löjlig.
Jag bjuder på detta.

Later

 


Kommentarer
Postat av: Ylva

Har du förlovat dig?

2009-12-08 @ 10:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0