HÄÄÄÄJ!

hej förlåt för att jag är så seg på att blogga.
men de senaste dagarna har jag inte haft någon tid alls och fråga mig inte vad jag gjort för det har jag ingen aning om typ. helt enkelt mycket jobb denna veckan, men det är bara kul.

Idag är jag i alla fall ledig och det har jag firat med att storstäda min lägenhet, jag vill ju att den skall vara ren när jag åker hem på lördag så får nog städa lite innan jag åker med.
Ikväll skall vi på sista handledar mötet för denna termin, va fort det har gott, helt sinnes.

M frågade mig om jag ville ha seminarium på åhus nyårsläger på nyårsaftonen och det ville jag ju såklart.
Det var kul att han frågade mig, känns bra.

Har också blivit tillfrågad att skriva i accent igen, för de ville att två som skall vara ledare på Åhus i sommar skulle ha skrivit i det nr som är under konfatiden. Så det sa jag ja till också.
Jag har kommit fram till att jag inte kan säga nej, jag var inte sugen på att skriva accent ändå sa jag ja. TYPISKT mig. Men det är bra träningn för mig, så får ändå se det lite positivt.

Nu skall jag sluta, glid i frid.

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Hahaha, det här är första gången som snön har lagt sig här i Lund i år. Så jag är överlycklig! :D

2009-12-16 @ 14:11:26
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0