fredag

Idag när jag vaknade så tänkte jag att det skulle vara jättekallt ute så jag satte på mig massa kläder för att sedan gå till skolan och utföra ett ärende, tog mig även en liten morgonpromenad. Men när jag väl kom utaför dörren så lös ju solen och det var inte alls så kallt det vart dem andra dagarna, så helt i onödan så tog jag på mig massa kläder.

På vägen till skolan träffade jag en del elever som skulle till Ica. Dem var lika glada och pratsam som alltid.
Vilka goingar!

Idag är det hobby avslutning och tonårs, det skall bli kul.
Efter tonårs så skall ett gäng tjejer hem till Rebecka och Maria och mölla godis och titta film typ, mys!

Affe är i sthlm, fast jag tycker han kan komma hem nu.

På lördag är jag bjuden på grötkväll i salsbäck och det skall bli riktigt trevligt.

hörs lite senare.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0