dagens bästa

Tänkte gör en bästa lista över idag.

  • Gud, Jesus, Bibeln. Galet var mycket bra det står i Bibeln.
  • God mat.
  • Julmust.
  • Hittade en påse med M&M som jag fick av Cissi på alla hjärtansdag.
  • Minusgrader.
  • Melissa Horn.
  • Tankar på att jag skall till Åhus i sommar.
  • Lön från Sjukan. (dock gick typ alla pengar till räkningar)
  • Nytt schampoo och balsam
  • ENDAST två dagar till Julafton.
Jag myser såhär i Jultider även om jag typ inte har någon julkänska så är det ändå mysigt.
Vi har inte så mycket snö dock, bara lite då menar jag pyttelite på marken, jag hade gärna sätt att det blir lite mer. Gärna att det snöar på självaste Julafton, det hade vart mysigt.

Snälla gode Gud, vill du skicka lite mer snö till Ytterby, vi har så lite här. Amen


Nu skall jag snart gå in och ta en lång och varm dusch.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0