bra dag.

Igår var en härlig kväll på många sätt.
Först ett otroligt fint julspel av hobby barnen och masa härliga julsånger.
Sen var det tonårs men härlig bön och massa skratt mitt under för Ludde började hicka helt oväntat, galet roligt.
Efter bar det av hem till systran på Ånholmen för massa svullande av godis, tjöt och spel.
Sen blev kvällen inte sämre av att Calle gick vidare till Final och Tove åkte ut.
Vi satt där alla tjejer och bad för att Calle skulle gå till final, jag är helt övertygad om att våra böner vad det som gjorde det, haha.
Efter det fortsatte vi med spel och godis ätande.
Vädigt trevlig kväll med mina söta ungdomar, tack för att ni är så bra. löööööve!

Idag har jag börjat med en god frukost som bestod av mannagryns gröt och kaffe.
Efter det blev det bibelläsning och drickande av det kaffe som fanns kvar, en härlig start på dagen helt enkelt.
Snart kommer Markus hit till mig, vi skall planera vår lektion som vi skall ha på tisdag för sjuorna. Och ÄNTLIGEN så får vi ha en religionslektion om kristendom, det skall bli super kul.
Ikväll blir det grötkväll hos familjen Johansson i Salsbäck, en mycket trevlig kväll tror jag att det kommer bli.
Så mina tankar om denna dagen är att den kommer bli BRA.

vad händer för er ikväll?

Later


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag bad också för Calle! Det var lätt våra böner som avgjorde det hela! För sen när Tove och Erik duellerade bad jag för Erik..

2009-12-07 @ 13:58:54
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0