Tack.

Tack för alla grattis, ni är bäääääst!
Jag hade en underbar dag igår, började med sista dagen på jobbet med blandade känslor.
Där sjöng dem och så fick jag cheescake, naaajs :)
Sen kom jag hem och då var det fullgång med maten här som skulle vara till mina vänner som kom på kvällen.
Sen satt vi ute hela kvällen och myste, det var verkligen en bra dag.

Kim och hans kompisar ringde och sjöng för mig i telefon, det var jättekul.
Samtalet lydde såhär efteråt.
Jag: Tack så jättemycket för sången.
Kim: Varsegod, jag sa bara att jag skulle ringa och säga grattis för min syster fyller 20 idag.
ocj då sa mina kompisar, vi sjönger för henne.
Och det gjorde dem.

senare på kvällen ringer Ewe och Anny och sjunger för mig med.
Ni är för goooooooooa :)

Idag blir det släktkalas och det skall bli kul att få hit hela släkten :)

Igår fick jag massa fina presenter, bla en brörost, en kaffebryggare som bara brygger två koppar galet söt.
Jag lovar att ta kort på den och lägga ut den här, för den är SÖÖÖT!
Sen fick jag en toaster och massa andra fina saker.
TAAACK!

Och Cissi, Amanda och Betty. TACK för kortet jag blev så glad. Ni är så bra! :)

Nej nu måste jag gå och hjälpa till, återigen tack för alla grattis.

ANNNNNNNNNY, grattis på din stora dag :)
Hoppas den blir underbar, för det är du värd :)

Later

Kommentarer
Postat av: markus engström

svar: lätt att jag kan.. men det hjälpte inte igår.. laga mat tillsammans är trevligt! och du får gärna använda min spis om du vill! (:

2009-08-09 @ 19:53:38
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0