Sitter på jobbet

Nu sitter jag här på jobbet och väntar på frukostvagnarna så jag kna börja jobba igen.
Jag går mest runt och lalar just nu, ända vettiga att göra i disken på helgerna är när vagnarna kommer.
Så det är segt men ändå skönt att vara i disken på helgen.
På tisdag och onsdag skall jag vara i köket som biträde, haha undra hur det går.
Det var längesen jag lärde mig köket och kommer knappt ihåg nått, men det skall nog gå bra!
Koka ägg, göra välling och göra pulvermos är ju inte särkillt svårt.
Nej nu får vagnarna komma, annars hinner jag inte innan halv 10 rasten.
Jobbar min sista dag på fredag och då fyller jag även 20 år så glöm inte bort det nu :P
haha
Nu skall jag gå.
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0