packar ner mitt liv i kartonger.

 Det är precis vad jag gör, packar ner alla mina grejer i banankartonger.
Jag får börja nu för jag hinner inte annars.
För jag jobbar denna veckan och på fredag fyller jag år, så i helgen blir det massa kalas.
På måndag måste jag packa för helsjön, sen på tisdag börjar jag som ungdsomledare på RIKTIGT :D Fatta va najs.
Och sen direkt när jag kommer hem från helsjön så äre bye bye Ytterby och HEEEELLO Vikbolandet.
SÅ FETT NAJS, jag vill bara att allt skall börja.

Idag slängde jag fyra par skor och men mig går det ingen nöd på, köpte ett par nya som jag fick idag.
Sen har jag inte packat ner alla än, men jag har en hel kartong med skor, så som sagt, mig går det ingen nöd på.
Nej nu skall jag börja packa ner mitt liv igen.

Later

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad spännande! Jag förstår verkligen att ni ser fram emot det. jag ska be för er också =)

2009-08-04 @ 20:45:39
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0