Norrköping.

Idag har jag, Alfred och Markus vart i stan.
Vi gick till nordea och stratade ett PG-konto, sedna gick vi lite i stan.
Jag köpte en rouge, en hink och alfred fick ryck och köpte ett bandrock eller nått.
Ja, tv.spel med gittar, trumor, mic och grejer.
När vi var klara med det så åkte vi till City gross där jag och Markus handlade.
Det är billigare att handla storpack och sånt där än på ICA.
Vi köpte varsin storpack med köttfärs, mitt storpack blev 11 fryspåsar. GALET!
Sen köpte vi lite annat, jag passade bl.a på att köpa toalett papper.
Men CITY GROSS är bra, och billigt!



Nu sitter jag här och har ätit lite.
Skall sen till tonår på falketorp, det skall bli kul.

Jag bor ju granne med ica men trotts det så har jag inte köpt något godis alls denna veckan.
Och ni som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR godis.
HAr ju börjat mitt nya nyttiga liv, så nu skall jag bara äta godis 1 dag i veckan.
Så jag köpte faktiskt lite godis nyss.

Later



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, jag och Amanda gör likadant. Bara en dag i veckan! Men det är mycket för att det blir så dyrt annars också..

2009-08-28 @ 19:32:19
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Duktig Jasmine! Vi får stötta varandra! Det är inte alltid så lätt att stå emot sötsuget!

2009-08-28 @ 22:37:09
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0