Mitt rum är en flyttlåda.

ojoj jag bor verkligen i en flyttkartong för tillfället.
Det känns bra eftersom jag skall flytta men oj va det kryper i kroppen på mig att städa bort det. haha
tänkte visalite hur mitt rum ser ut för tillfället.


detta är några kartonger.

några till.

min väska med kläder som skall till helsjön.

min obäddade säng. haha

jaa, mitt rum igen.

Någon som blir sugen på att flytta?
Nu är det ju bara det att jag har ju ingenstans att bo, haha.
men det´löser sig.

Helsjön imån och jag är sjuuuuukt taggad. Äntligen! :)

Later.

Kommentarer
Postat av: markus engström

jag blir inte sugen på att flytta.. jag är redan så sjukt sugen!

du kan ju alltid bygga ett hus av kartong.. tror du har så det räcker.. annars kan du få typ 4 lådor av mig..

imorgon börjar det på riktigt, vad fett det ska bli! är det då vi ska börja kalla varandra för kollega?

2009-08-10 @ 19:58:26
URL: http://vigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0