Läsa på min lediga dag?

Idag är jag ledig från jobbet, verkligen skönt och välbehövligt.
Så jag hade tänkt att jag skulle roa mig med att läsa hela dagen.
Jag skall låna en triologi av min moster, men eftersom vädret är piss så väntar jag tills pappa kommer hem från jobbet och åker med honom ner till ytterby.
Jag skall låna män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes.
HAr hört att dem är bra men hemska, kanske inte vågar läsa dem.
Men det är ju perfekt väder för att läsa i, men inte perfekt väder för att gå ner och hämta böckerna.



Later

Kommentarer
Postat av: anny

de är asbra. läste dem i höstas på strandhem! lycka till med läsandet. vi ses i morgon!!

2009-08-10 @ 14:51:45
URL: http://annyochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0