FARLIGT med stort F

Farligt att leka lekar.
Vi lekte pirre/chip som går ut på att man är två lag och så skall man... aa jag pallar inte att förklara.
Men den kommer INTE att lekas på vikbo.
Måste säga att man skall hålla fast varanda och brotta ner varanda. precis detta gjorde vi och så fick jag en fallande människa på min  fot och AJ vad ont det gjorde så nu kan jag knappt gå på den och det dunkar i den.
Jag har ONT, tyck synd om mig.
Skall säga en hemlis, jag grät en skävtt också jätte pinsamt. naaaaaat!

Later.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Man får gråta när man har gjort sig illa! Krya på dig i foten! Puss

2009-08-14 @ 21:28:33
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0