ett årsen

Idag på dagen är det ett årsen jag och alla i min klass började på bibelskolan.
Jag kan inte mer än hålla med cissi i det hon skrev i sitt bloggilägg.
Det gör lite ont i hjärtat att vara förre detting men aldrig att jag hade velat gå något annat år eller med några andra människor. NI är bäst<3


+ camilla.

Idag har jag också tänkt en eller ganska många extra tankar till Camilla.
För idag är det verkligen hennes och mattias stora dag.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!


Helsjön är så galet bra, det är precis vad jag behöver.
Gud är så galet god, idag har jag verkligen insett hur mkt jag fått och får av honom dessa senaste dagarna här och det är verkligen underbart. 
Galet bra undervisning, härlig gemenskap, massa nya vänner och ännu mer tid med GUD. Lixom kan det bli bättre?
Jo kanske... typ när vi väl får börja som ungdomsledare.
Måste bara säga att idag så hade vi en sån galet härlig inledning med sjukt mkt och bra bön till vår bönehelg.
Nu har vi en timme var i credos husvagn nomaden som är vår timme som vi skall be i.
Det kommer bli fett.
JAG ÄR TAGGAD!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0