en dag som idag

Nu ligger jag i soffan i min lägenhet.
Jag är helt ensam.. Markus har vart här idag.
Men han och Affe skulle spela nhl och det ville jag inte jag kolla på, plus att jag ville sova en stund.
Detta var för ett tagsen har vart själv sen två typ.
Jag borde laga lite mat har bara ätit frukost idag och det gjorde jag klockan 8 imorse ungefär.
Men det är inte kul att äta själv.

Idag har jag och Markus vart på skolan.
Vi pratade med rektorn och hon är posetiv till att vi är där.
Så det känns bra.
Vi skall till och med få nycklar :P wohoou:P
Vi skall vara på skolan på tisdgar och torsdgar.
Imorgon skall vi dit och presentera oss för lärarna så skall vara med på deras "lärarmöte"
Nu är jag VUXEN :P

Nej nu skall jag äta något

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0