En dag på Vikbolandsskolan.

Idag har jag och markus gjort vår riktiga dag på vikbolandsskolan.
Det var väldigt roligt, det gick även bra att gå runt i klasserna.
7:orna är väldigt på att snacka med oss, vilket är väldigt roligt.
Vi skall också ha lektion med 7:a klassarna nästa vecka, vi skall leda dem i samarbetsövningar.
Det kommer bli väldigt roligt, hoppas dem uppskattar och tycker det är lika roligt som jag gör.
Idag har vi även spelat pingis på ett mini pingisbord, det var svårt men galet roligt.
Detta känns väldigt bra!


Markus på skolan.

Jag på skolan.

Pingis

Edvin

Josef.

Det har vart en bra dag på skolan.
När jag kom hem gick jag och handlade lite sen städade jag min lägenhet, så nu är den ren och fin.
Snart skall jag brassa lite käk, tror det blev korvstroganoff idag.
Ikväll blir det innebandy.
Imorgon är jag ledig, vilket skall bli skönt.
Men jag och Markus skall in till stan och fixa ett PG-konto.
Nu är jag hungrig.

Later.

Kommentarer
Postat av: Josef

HAHAHAHA vilken bild asså :D

2009-08-27 @ 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0