Dagen idag.

Idag har jag och Markus ju vart på skolan.
Det var ingen långstund men det gick bra.
Vi fick lika dan nyckel som alla lärare på skolan har.
Så vi kommer in inprencip över allt på hela skolan.
Kännns väldigt vuxet, haha.
Vi skall vara på skolan två dagar i veckan, tisdagar och torsdagar.
Så imorgon skall vi dit, då skall vi gå runt i klasserna och presentera oss.
Sen är det bara att köra på hårt.
På tosdagar skall jag också spela innebandy, vilket är bra för jag har ju börjat mitt nya nyttiga liv.
Och det har faktiskt gått bra hittills. INGET GODIS, fast jag bor granne med affären.
Jag vet att jag åt paj i förregår men det var knappt något socker alls i. Väldigt bra.

Nu kommer lite bilder från min dag hittills.


frukost.
havregrynsgröt, rostat bröd och kaffe.

Min jättesöta kaffebryggare.
Väldigt lagom till bara mig. Brygger bara en kopp. Precis lagom.

Jag idag.
Mitt hår ser jättesletet ut.
Borde kanske klippa mig?
fast det börjar ju bli långt nu. Får fundera lite på detta.

Later.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0